Mijn Pacific wereldreis - Reisverslagen van Max Watti - WaarBenJij.nu Mijn Pacific wereldreis - Reisverslagen van Max Watti - WaarBenJij.nu

Mijn Pacific wereldreis

Beste lezers,
Nu ik ben gestopt met werken is een lange reis een goed moment om aan je pensionado periode te wennen. De reis is wel verder en langer geworden dan eerder gepland. Het is anders dan toen ik een 1,5 jaar geleden de tip kreeg van Ellen. Mijn thuis front zal mij nog de nodige emotionele momenten teweeg brengen. Het is een onderdeel van de reis maar toch. En ik hoop maar dat Skype dit veel zal compenseren. Ik probeer de lezer mee te nemen in wat mijn zintuigen waarnemen. Dit ondersteund met foto's zal ik een deel van de wereld dichter bij jullie brengen. Ik ben wel afhankelijk van Internet om dit te doen slagen. Nico gaat mee tot en met Fiji. Dan gaat hij via Hong Kong naar huis. En ik ga dan via Tahiti verder oostelijk. Je mag reageren, stel ik op prijs maar zie het niet als verplichting. Ik hoop met veel plezier en met vele herinneringen maar vooral gezond weer thuis te komen.Veel lees plezier.

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2011

Een terugblik

16 Juni 2011

Santa Clara y Havana

15 Juni 2011

Camagüey y Trinidad

12 Juni 2011

Santiago de Cuba

06 Juni 2011

Habana
Max

Actief sinds 13 Dec. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 223106

Voorgaande reizen:

19 December 2010 - 17 Juni 2011

Mijn Pacific wereldreis

Landen bezocht: